پیشنهاد از طریق پیامک

برای همسرم چه هدیه ای بخرم؟

هدیه همسر را اینجا پیدا می کنید. قبل از هرچیزی از شما ممنونم که سایت علی عباسی را برای کسب اطلاعات انتخاب کردید.به شما اطمینان می دهم که این مقاله راجع به خریدن هدیه با تمام مقالاتی که خواندید فرق دارد،چرا که این موضوع را از بعد شخصیت شناسی و به صورت فردی بررسی کردیم.

چطور بفهمم همسرم چه هدیه ای دوست دارد؟

همان طورکه خودتان می دانید هر انسانی با سیستم الگویی و رفتاری متفاوتی رشد کرده و در نهایت فرد متفاوتی نیز شده است. هیچکدام از ما شبیه دیگری نیست و همه ما منحصر به فرد خودمان هستیم.

در علم شخصیت شناسی مدالیتی افراد را به نسبت داشتن الگوها و قالب های مشابهی که داشته اند به سه دسته تقسیم کردند و برای هر کدام فهرستی از ویژگی ها و علایق در نظر گرفته اند.
طبق شخصیت شناسی مدالیتی ما سه دسته شخصیت داریم:

دیداری
شنیداری
احساسی_لمسی

همسر شما جزء کدام دسته است؟

برای اینکه یک هدیه فوق العاده برای همسرتان تهیه کنید باید اول تشخیص دهید که آن جزء کدام یک از این دسته هاست.دقت کنید که در شخصیت شناسی مدالیتی سه تیپ شخصیتی وجود دارد و همه ما هر سه نوع شخصیت را درون خودمان درایم فقط یکی از آن ها بر دیگری قالب است.مثلا شما دو دست را دارید اما فقط با یکی از آن ها راحت تر می نویسید و با آن دست بهتر کار می کنید.

دقیقا در شخصیت شناسی هم همین اتفاق می افتد همه ما هر سه تیپ شخصیتی را درون خودمان داریم اما فقط یکی از آن ها درون ما غالب است.یک نکته را فراموش نکنید همان طور که تعداد نادری از انسان ها قادر هستند با دو دست خود خوب بنویسند دقیقا در شخصیت شناسی هم همین گونه است تعداد کمی از افراد هستند که هر سه تیپ در آن ها بالا است.در رابطه با این افراد باید هر سه نوع رفتار را با آن ها رعایت کنید و کمی پر چالش تر از بقیه افراد هستند اما فراموش نکنید که تعداد کمی از افراد هر سه تیپ در آن ها قوی است.خب بریم ببینیم که همسر شما جزء کدام دسته است.

همسر دیداری

اگر همسرتان به رنگ ها و ست بودن محیط زندگی اهمیت زیادی می دهد.اگر به اینکه کدام کفش را با کدام لباس یپوشد بسیار دقت می کند،اگر به عکس گرفتن و ثبت لحظاتتان علاقه دارد، اگر به تزیین سفره غذا و نوع چیدمان آن ها توجه می کند، اگر هنگامی که به طبیعت می روید بیشتر به تماشا آن می پردازد یا زیاد عکس می گیرد احتمالا همسری دیداری دارید.

 

هدیه همسر دیداری

افراد دیداری کسانی هستند که دنیا را از چشم هایشان درک و هضم می کنند. برای آن ها زیبایی ظاهری بسیار مهم تر از راحتی است ، پس هدایایی که جنبه زیبایی و تزیینی داشته باشند برای آن ها ارزشمند است.

شما به نسبت بودجه ای که در نظر دارید می توانید برای آن ها هدایای خوبی تهیه کنید.

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و علایق آن را با هم ترکیب کنید که عالی می شود.مثلا یک عکس دونفره زیبایتان را چاپ کنید و با تاریخ و یک جمله عاشقانه قاب بگیرید و به آن هدیه دهید.

ایده جدید و جالب دیگری که وجود دارد مناسب همسرانی است که به شکلات علاقه دارند. می توانید یک جعبه شکلات با عکس همسرتان سفارش دهید.

چاپ کردن عکستان روی لباس یا لیوان نیز ایده خوبی است و مطمئنا همسر دیداری شما از آن بسیار خوشحال خواهد شد.

علاوه بر مواردی که در بالا نوشتم ابزار و وسایل ثبت لحظات هم برای دیداری ها بسیار دوست داشتنی است دوربین های فوجی که عکس را سریع چاپ می کنند یا حتی دوربین های حرفه ای با کارایی بیشتر می تواند آن ها را سر شوق آورد.

هدیه همسر

نکات خرید هدیه برای دیداری ها

اگر برای همسرتان قصد دارید یک هدیه کاربردی مثل کفش یا کیف بخرید حتما سری به کمد لباسی اش بزنید و ببینید با کدام یک از از لباس هایش می تواند آن را ست کند چون این موضوع برای دیداری ها خیلی مهم است.البته در حالت کلی بین سه تیپ شخصیتی مدالیتی افراد دیداری کلا هدیه گرفتن را دوست دارند اما هدیه همسر چیز دیگریست.

همسر شنیداری

اگر همسرتان روی جمله بندی و انتخاب کلمات حساس است،اگر به موسیقی و آهنگ علاقه زیادی دارد، اگر موقع تمرکز و کار کردن با خودش زمزمه می کند و آهنگ می خواند،اگر از روی کلمات و جمله اطرافیانش برداشت هایی بیش از اندازه حساس دارد احتمالا همسری شنیداری دارید.

هدیه  همسر شنیداری

افراد شنیداری کسانی هستند که دنیا را از گوش هایشان درک و هضم می کنند. این افراد شنیده هایشان برایشان بسیار مهم است و نقطه قضاوت آن ها صداهایی است که می شنوند. پس هدایایی که مربوط به شنیدن و گوش دادن باشد بسیار برای آن ها جذاب و دوست داشتنی است.

به نسبت بودجه ای که در نظر گرفته اید می تواند یکی از پیشنهادات ما را به عنوان هدیه برای همسرتان تهیه کنید.

برای این افراد می توانید یک اسپیکر جیبی با طرح های بسیار متنوعی که موجود است سفارش دهید چون قطعا دوست دارند در همه حال آهنگ گوش کنند و اینکه کیفیت صدای خوبی داشته باشد برای آن ها بسیار مهم است.

یا همینطور یک هندزفری بدون سیم یا ایرپاد می تواند هدیه جالبی برای آن ها باشد.
اگر همسرتان ماشین دارد و هنوز سیستم صوتی خاصی روی آن ندارد، انتخاب یک ضبط ماشین با کیفیت بالا برای آن ها سرشار از شادی است.

اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید می توانید یک صدای ماندگار برای آن به یادگار بگذارید ، تابلو صدا یکی از هدایای بسیار هیجان انگیز برای شنیداری هاست و قطعا از داشتن آن خوشحال می شوند.می توانید با یک سرچ ساده از این تابلوها سفارش دهید.

هدفون هم جز مواردی است که یک فرد شنیداری قطعا به آن نیاز دارد و از داشتنش بسیار خوشحال می شود.

اگر تازه ازدواج کردید یک گزینه بسیار عالی برای منزل شما سراغ داریم به اسم سینما خانگی مطمئن هستم با این هدیه هردو خوشحال خواهید شد.

نکات خرید هدیه برای شنیداری

برای اینکه یک خرید بی عیب و نقص برای فرد شنیداری داشته باشید به این دقت کنید که کیفیت صدا برای آن ها بسیار مهم است.پس لطفا کیفیت صدا را در نظر بگیرید.

هدیه همسر

همسر احساسی – لمسی

اگر همسر شما فردی است که علاقه مند به ماساژ است،اگر برایش راحتی مهمتر از زیبایی است،اگر همسر شما لباس های راحت و آزاد در خانه می پوشد، اگر در برخورد اول با افرادی که نمی شناسد راحت برخورد می کند ، اگر روی مبل لم می دهد و لبه جلویی مبل نمی نشیند، اگر به غذا خوردن با دست علاقه دارد احتمالا همسر شما فردی احساسی – لمسی است.

هدیه  همسر احساسی

فرد احساسی از اونجایی که عاشق راحتی است و اصلا دوست ندارد خودش را به سختی بیندازد عاشق هدایایی نیز است که راحتی اش را به ارمغان بیاورد.

به نسبت بودجه ای که در نظر دارید می توانید از گزینه های پیشنهادی ما یکی را آنها را انتخاب کنید و پاسخ این سوال که برای همسرم چه هدیه ای بخرم را پیدا کنید.

می توانید برای همسر احساسی خودتان یک صندلی تاشو بگیرید که در پیک نیک از آن استفاده کند و راحت باشد.
یک گزینه بسیار مورد علاقه احساسی ها نیز بالشت است، یک بالشت نرم و راحت برای احساسی ها بسیار دوست داشتنی است.
لباس های ست گرمکن که شلواری راحت دارد و نیازی به بستن کمربند ندارد از گزینه های مورد علاقه احساسی ها می تواند باشد.
یک بلیت برای ماساژ می تواند همسر احساسی تان را سر ذوق آورد و بسیار خوشحالش می کند.
اگر میخواهید بیشتر هزینه کنید، صندلی ماساژ و ماساژور های حرفه ای برای احساسی ها دوست داشتنی است.

همین طور می توانید در ساده ترین حالت برای همسر احساسی خودتان یک غذای عالی و خوشمزه آماده کنید و با تم پیژامه یک شب پرنشاط را برای خودتان بسازید.

نکات خرید هدیه برای احساسی ها

در خرید هدیه همسر احساسی تان تنها نکته ای که کاملا باید به آن توجه کنید این است که حتما هدیه ای راحت برای آن خریداری کنید، زیرا اگر لباسی تنگ یا ناراحت برای او تهیه کنید قطعا هرگز از آن استفاده نخواهد کرد.

هدیه همسر

خب امیدوارم تا اینجا مطالب ما به کار شما امده باشد اما اگر می خواهید یک هدیه فوق العاده و 100% تضمینی برای کسی که دوستش دارید تهیه کنید ادامه مطلب را از دست ندهید.

هدیه همسر باید فوق العاده باشد…

یکی از بهترین و کاربردی ترین هدایایی که می توانید تهیه کنید هدیه ای است که:

برای هر دو طرف رابطه مفید باشد
حال رابطه شما را خوب کند
درک بین طرفین را افزایش دهد
عشق و علاقه رابطه تان را بیشتر کند
باعث شناخت شما و همسرتان شود
دعوا ها و اختلاف نظرهای شما را کاهش دهد
دلیل رفتارهای گاه و بی گاه یکدیگر را بشناسید
زبان عشق همدیگر را یاد بگیرید
در تربیت فرزندتان با هم تفاهم داشته باشید
در یک کلمه : احساس خوشبختی شما را افزایش دهد.

این هدیه را ما به شما می دهیم که هم برای خودتان و هم برای همسرتان از آن استفاده کنید.
دوره شخصیت شناسی مدالیتی در دو قسمت رایگان و جامع برای شما آماده کرده ایم که می توانید دوره رایگان را از این لینک دریافت کنید که شامل 10 قسمت کامل است.

سر فصل های دوره جامع و کاربردی شخصیت شناسی مدالیتی

برای هر تایپ شخصیتی(دیداری ، احساسی ، شنیداری) به تفصیل موارد زیر بررسی می شود:

کاربرد شخصیت شناسی به روش مدالیتی: